lördag 22 december 2012

Jultävlingen är snart avgjord!

Då var tävlingstiden för jultävlingen över och knappt 20 personer har valt att vara med och tävla om en Nossan-handduk genom att handla för 250 kr och motivera varför de vill vinna en Nossan-handduk. Sort tack till alla som har varit med! Just nu har vi fem stycken favoriter som ni kan läsa här nedanför (utan inbördes ordning):

"Jag vill gärna vinna för att det är roligt med något från bygden. Sen gör det ju inget att den är fin att se på också".

"Ger bort 4 st i julklapp vore roligt att få en själv.
Ett fint mönster från ljusfestivalen".

"Jag skulle skicka min Nossan-handduk till min mammas kusin i Svartlå (Norrbotten). Hon tycker det är så fint vid Nossan men kan inte längre hälsa på pga sjukdom".

"Den kommer att passa utmärkt i mitt nya kök,
som kommer att ligga vid Nossans strand".

"För mig är Nossan Grästorps framsida".

Vi kommer att sova på saken och meddela vinnaren under morgondagen, då har vi öppet mellan 12-16!
Välkommen in!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar